Kompisar ♥

Hellou!,
som ni vet har jag varit med Emmie,Estela,Ellieh
och Aida idag, eftersom att Estela skrev mitt förra
inlägg, jag vet inte varför hon ville?, men hon gjorde
det i alla fall :). Haha.. jag kom och tänk på när jag,
Elin, Aida och Estela var på högdalstoppen och skulle
gå upp hihi. Asso, gu ni skulle ju bara varit med jag och
Estela gick typ mindre än halva vägen men ändå så var
det långt upp, jag är så feg ('.') haha, men Elin och Aida
dom var ngt modigare så dom gick halva vägen upp, där
satt dom och ropade på oss haha, jag och Estela ba:
" vi sitter fint här tack, haha".
Jag trodde fan att jag skulle dö, för att Aida börjar springa
ner som en galning och håller på att springa in i mig och
Estela haha, så hon puttar till mig och Estela så vi börjar
glida ner! Det enda jag tänkte på va
" herregud!,vad ska jag ta tag i !?" hehe, men det gick fiiint!<3,
jag lever ju liksom, och så gjorde jag ju inte mig illa och inte
Estela för den delen heller :D. Efter vår lilla " utflyckt" så gick
vi ju hem till Elin, och va på datan och kollade på tv, yeah.
Efter att Aida hade gått hem så gosade  och lekte jag med
Ida hon har blivit så stor, förut var hon mindre än en
handväska hihi, fast hon är mkt gosigare nu för att förut så
naffsade hon bara, man fick knappt ta i henne men jag sket
i det hehe... Mm, men jag har inget mer att säga just nu så
jag tror att jag ska skriva ett inlägg snart igen för att jag har
inget bättre för mig just nu<3, ha det bra alla söta och sälla
// Cassandra ♥ XD

Tog från Ellieh's blogg <3 Estela ♥


Ellieh ♥! (L)

Aida <3<3<3<3


Här var Ida när hon var valp (puppiesen!♥)

Emmie♥ jag kopierade den från Emmie's blogg<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0