TRÖTT!<33333

Hellou, jag är super trött nu, så jag tänkte bara skriva ett inlägg, för att sen skriver jag inget fören imorron. Nu har jag testat lite "Mapduel", men det gick sämst för mig <333. Ska gå och lägga mig snart, jag är helt slut, mina ögon håller på att explodera. Imorgon så ska jag vara skolpolis som jag har varit hela den här veckan, fast jag hade bara glömt att skriva det =P. Efter skolan så ska jag gå hem och träna,träna,träna och åter träna!, hihi, fast jag ska ju hinna med andra saker också. Imorgon så är det 24 dagar kvar tills vi tar hem plutten!, jag kommer att räkna ner så här varje dag, so like it our not, liksom :). Mm, på söndag så ska vi till grönan, eftersom att jag är skolpolis. Mamma ska köra mig  , Fatima , Rebecca och Aida dit, sen så kommer Fatimas mamma och hämtar oss<333. På måndag så ska vi åka till Åland kul!, jag ska sova med Beccie,Tracy och Emma.T, det ska bli kul<333.Jag är jätte trött nu så jag pallar inte skriva mer nu...
                                                                        
Puss & Kram!, sov så gott all söta <33333
                                                                         //Cassandra<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0