Ny header!<333

Tjoooooooo!,
nu har jag gjort om!,
vad tycks?.
Haha, jag är iallafall nöjd :-].
Texten är verkligen sann,
längtan efter Milton är så enorm,
 det gör nästan lite ont (?).
Ska snart ta en dusch, det ska bli
najs :-[].
Höhö, har messat med Elin (sötnöt),
och hon är ÄNTLIGEN hemma!.
Har saknat henne : $ : *.
Imorgon är det skola :-{.
På Tisdag är det gårdsfest,
jag är med Joar, haha , det ska
bli roligt, han är lite knäpp
för att vi skulle göra skylltar,vi är grupp 15, så att små barnen
kan se vilka dom är med. A men iallafall, på femman hade Joar ritat
en hasch planta !?, haha, vilken knäppis =P.
På tisdag ska jag också gå till tandläkaren. Så det kommer att krocka.
Det var allt ha det bra : ]!
Kram Cassie = }


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0