Lång Tisdagen är över! <3

Tjena mitt bena!, på er alla söta!.
Lång Tisdagen är över ( yes,yes,yes!),
som sagt efter Tisdagen så rullar allting på
(yeah). Som ni kanske märker är jag på ett underart
humör idag måste jag säga!, det är för att jag har fått
spendera *stavning?*  ännu en till underbar dag med
mina älskade vänner det är dom som får min dag att
rulla på, som sagt. I alla fall, dagen började som vilken
seg morgon som helst, jag steg upp sa "hej då" till mamma,
efter att hon hade gått satt jag mig och läste "I taket lyser tjärnorna"
typ kl 07:50 slutade jag att läsa för att jag hade ganska brottom,
jag snabbade mig upp och borstade tänderna medans jag plattade håret:P
efter det så sminkade jag mig och sen kutade jag till skolan, jag var typ
12 minuter försenad :-S. Jag slutade för en timme sen. Snart ska jag sätta igång
att göra mat.

                                                   IGÅR

Igår var jag med Beccie, vi bakade "Tigerkaka" till lärar rummet, för att vi ska ju tjäna ihop
lite pengar till klassresan som jag har pratat så mkt om, hihi Ewa sa att det tog slut innan rasten
snacka om att det gick snabbt haha!. Amen medans vi gjorde "Tigerkaka" hoppade jag och Beccie
studsmatta, hon har precis fått en ny hehe (yeah). Allt jag behöver säga att vi hade
Super duper kul!.




                                               Dagens
                                  Roligaste: Beccie
                                  Snällaste: Emma
                                 Jobbigaste: .......! ;-(
                                 Gladaste: Ellieh & Emmie 
                               Mat (skolan): typ... köttgryta med ris
                               Mat (hemma):köttbullar med mackisar
                                 smsande: Sofie
                                  sjuka: Aida och Matilda
                                 Läxa: Spanska
                                 att göra: Matteläxan :P
                                  program: hitta hem vad jag kommer på nu

Det var allt puss!//Cassie♥


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0