Idag onsdag, imorgon torsdag! XD<3

Heeejheejheej!, alla där hemma!, idag har det varit en ännu underbar dag som jag aldrig kommer att glömma, höhö XD.
Jag har varit i skolan :O, sen efter skolan var jag med Beccie :), vi cyklade och lämnade vår böcker och lånade nya, den ena jag lånade hette "klassresan" (en bok innan Rasmus+Malin=Sant hehe, jag läste i fel ordning :P) och den andra hette "ung och vild" hihi. Efter vi hade varit i farsta så cyklade vi hem till Beccie och hoppade studsmatta haha, jag lärde mig en ny sak höhö (alla kan typ det redan typ haha). Haha, i alla fall, vi tog massa bilder och så, jag har inget mer att skriva så pösssssss!, ha det bra! // Cassie<3

imorse på väg till skolan

Beccie, hoppar<3

Beccie landar

Beccie staylar haha<3

Haha, komentarer ngn? ;P<3

Beccie skulle säga: VOV VOV!, haha, skojade bara<3

Fötter! hehe<3

Yeah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0