Hemma :)

Tjaba tjena hallå!, nu är jag hemma, jag kom typ hem för typ?....... ehm, en timme sen. Mamma ringde och sa att jag skulle hem och äta, jag åt blodpudding *smaskens*, och för ett tag sen så åt jag upp, och nu så sitter jag här och skriver.
Snart ska jag väl läsa böckerna jag lånade hehe, men innan mamma ringde så stog jag och Beccie och dödade myggor med ngt som såg ut som ett bedmintonrack *stavning* haha, fast när man tryckte på en knapp så blev den elektrisk, så vi grillade myggorna! XD, rätt åt dom!, för att va fan har dom på mig att göra va!?, hihi, men där fick dom säg en läxa. Okeej, seriöst, jag låter ju helt puckad haha! :P. Nu ska jag göra en lista...


                Dagens

sötnos: Emmsie
snällis:Beccie
gladaste:Matildie
roligaste personer:Sammi och Emanuel
senaste sms (inkorg):är det matteläxa 19?<3
senaste sms (skickat):Nu ska vi åka hem till Beccie
roligaste ämne: Sv (konstigt nog, men det var bara för att vi skulle typ immitera *stavning* fjortisar, jag och Beccie bara satt och garvade åt varandra, haha!<3)
Tråkigaste ämne: Matte!
roligaste: vara med Beccie och att hoppa studsmatta<3
längtan: att sluta skolan
önskan:skaffa hund
måste: våga göra volt på Beccie's studsmatta,(ja men visst att jag skulle våga det:P)
pinsamaste: ehm, när jag, Beccie,Emmsie och Marcus skulle spela upp guldlock inför klassen, och på engelska! :$
tänkande:  vänner,killar,fritiden och mat
det var allt !
XOXO // Cassandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0