Hehe, andra planer :)

Jag trodde att jag skulle vara med Beccie men det blev liksom inte så :S,
för att efter ett tag så pallade jag inte att vänta på att Beccie skulle ringa,
så jag messae Ellieh (Elin) och undrade om jag kunde vara med henne,
och det gick bra.
Jag och Ellieh möttes på skolgården sen mötte vi Emmie (Emma J ),
när vi mötte henne vid tbanan så gick vi hem till Ellieh,
Hihi, nu sitter jag vid datan och skriver,
Emmie & Ellieh sitter och snackar hihi.
Snart tror jag att Estela kommer, jag har ingen aning (?)...
Jaja, ha det bra många kramisar // Cassie♥


Emmie <3

Ellieh <3

Dolly är i min ficka ( om ni undrar )

Gammal bild på mig :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0