God morgon värdens befolkning!

Hello, på er alla små sötnosar!,
Jag vaknde typ sju, sen sa jag
"hej då" till mamma :P, efter
det kollade jag lite på tv
medans jag bytte om,
jag kollade på "Tyra Banks show".
Sen satt jag ,ig vid datan... jag börjar
om 34 min, så jag kan inte vara inne
så länge, höhö. Idag har jag och Beccie
tänkt att lämna tillbaka våra böcker som
vi har lånat vissa är två veckor försenade och
andra är en vecka försenade, hehe, efter
typ vi har varit och lämnat våra böcker så ska
vi typ vara hos Beccie och ha skoj, kanske ringa
ngn?, har ingen aning. Mm, men jag har inget mer att säga 
puss!<<<<<<<<<<33333333333333333
//Cassandra.♥ 



Kommentarer
Postat av: e

svar : haha , du är alltid sötast no matter what ,

min Cassandra <3

2009-05-06 @ 16:42:43
URL: http://elliehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0