God morgon alla!♥


Hellou!,
igår var jag med Beccie & Emmsie,
vi hoppade typ hela tiden:P, efter
ett tag så kom Felix XD, haha, vi
hade jätte kul. Efter typ 3 timmar skulle
Felix hem, då fortsatte jag, Emmsie och
Beccie hoppa, men efter typ 10 min så ringer Felix
att han undrar om vi kunde följa han en bit, först pallade jag
inte men så gick jag med på det, precis när vi skulle gå så
ringer mamma och säger att jag ska hem och äta ;P.
Jag åt Biff & skruvmackisar, det var super gott!, sen kollade jag på
"hitta hem", efter det kollade jag på ... jag kommer inte ihåg, men
sen så kollade jag på "Grannfejden" *stavning?*, sen var jag jätte trött
så jag gick och la mig.

Idag
Jag vaknade kvart i sju!, snacka om tidigt!.
Efter att sagt "hej då" till mamma så satt jag mig här och skrev.
Det var allt puss!// Cassie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0