Fredag ♥

Tjena!, jag vaknade för en timme sedan så jag tänkte sätta mig och skriva lite om vad som ska hända idag. 
 Nu sitter jag här och skriver (yeah),
snart så tror jag väl att Beccie kommer hem,
hon har typ varit hos hennes pappas kompis och varit där över valborg och kommer hem idag.

När hon kommer så tror jag att vi ska typ vara ute och så, kanske ringa någon?,

Jag vet inte säkert?,
men vi kommer säkert på ngt skoj, haha :D.
Igår var det ju squaredans..
vi vann över mellanstadiet,
 när Ove (domare) sa att 6:a vann skrek alla i min klass,
ni skulle bara varit med,
för att 5:a och 4:a bara stod där och glodde på oss haha XD,
jag var nästan säker på att fyran skulle vinna,
men oj så fel jag hade! <3.

Jag har tyvär inga bilder på när vi dansade men det är väl ingen fara? haha :)
Kram på er, ha det bra // Cassandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0