9 dagar kvar/ Fredag<33333

Hellou!,
idag har jag varit i skolan,
efter skolan så var jag med Beccie, men efter ett tag så ringde vi Emma.
Så då var vi alla tre.
Emma's mamma körde oss till "Gina tricot" för att Emma hade sett ett par snygga byxor där.
Efter ett tag så började Emma att må illa, så vi åkte och köpte pizza för att Emma skulle äta det.
När vi väntade på att pizzan skulle bli klar så satt vi i bilen, efter ett tag så kom Rebecca. E med hennes lilla syrra.
Vi gosade med Fatimas katter för att dom gick under bilarna.
Sen så följde jag med Beccie för att hon skulle äta, efter att hon hade ätit så hoppade vi.
Typ, en halv timme efter så ringer mamma och säger att jag ska gå hem.
När jag var hemma så gjorde jag korv med bröd.
Efter maten la jag mig i soffan, och somnade.
Sen messade Estela, Beccie och Elin mig, det var lustigt för att det var precis efter varandra och ingen av dom var med varandra för att Beccie var hemma hos sig och kollade på tv, Estela packade för att hon ska resa bort snart (lyllos) och Elin är hos sin mormor och morfar. Nu sitter jag här och läser bloggar, fast det var meningen att leta efter en annons på metro, för att mamma hade sett en vit adidas tröja där för 200 typ?, så man blir ju lite intresserad.
Vi hittade inte den, men vi ska typ åka och kolla på kläder åt mig imorgon.
Det var allt, skriver imorgon puss!//Cassie<333

Milton älskling, nu är det bara en vecka och en dag kvar!!!<3♥3♥3♥3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0