7 dagar kvar/ söndag<333

Heeeeeeeeeej!,
nu har jag kommit hem från stan.
Innan stan så var jag och red, jag fick rida Montana,
vi red ut. Han var väldigt lugn och lättriden idag :).
Iallafall, mamma och jag var ju i stan som jag sa.
Där köpte vi kläder till mig, till min avslutning,
som är nästa Tisdag.
Jag fick en Adidas tröja (vit med silvriga sträck som kostade 490 :-)
& ett ljusrosa linne (79:-).
Mm, men idag ska jag vara hemma tror jag, för att så som jag mår nu så orkar jag verkligen inte, höhö xD.
Nu ska jag typ bara läsa bloggar, ta lite läsk och bara ta det lungt.
Jag skriver snart jag lovar!<333.
Kram Cassie ♥


Min tröja ! :D♥

Det här köpte jag=)<3

Så hära ska jag se ut på skolavslutningen=-}♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0