25 dagar kvar tills vi hämtar sötnosen!

Hej!, idag har jag varit i skolan :O, det var jätte tråkigt!, för att det var bara massa tråk ämnen *snark*.
Det bra med idag var att jag och typ 5 till fick sluta tidigare:D, det var bara för att min profil blev inställd, för att min lärare blev sjuk XD.Efter skolan gick jag diräkt hem för att jag
måste träna på geografi, för att vi ska ha ett prov på torsdag *Palla!*. Asso, tänk att om 25 dagar är jag hundägare, kan knappt tro det själv :). Haha, iallafall så när han kommer hem
så kommer jag att bomba min blogg med massa bilder på honom. Hoppas att jag valde rätt hund =/, jag tänker så hela tiden, men jag tror det. För att så fort jag såg honom så var det ngt specielt med honom, vad vet jag inte?, men jag tror att det är han som vi har väntat på i alla år hihi<3


                                                                             LISTA


Gör så här: skriv ner frågor på datan , öppna din inkorg , bläddra och räkna till 5 , släpp och skriv ner dom svaren som det står. gör samma sak på varje fråga.

 Vad tänker du varje dag när du vaknar?:
Ok, din hund är ju super gullig vad ska den heta?
Hona eller Hane? Vad tänkte du på om den?
Vad säger du när du träffar dina vänner?:
Om vi slutar den åttonde är det 30 dagar kvar,
om vi slutar den nionde är det 31 dagar kvar.
 Vad skriker du när du letar efter någon/något?:
Kollar på en sjuk rysk film XD (...)
Vad svarar du när någon frågar om du vill göra något?:
Haha okej, vad roligt =D<333
 Vad säger du när du har ont någon stans?:
Aa :) rebecca är också här :) kan alla göra ngt? om ni vill
Vad säge du istället för Hej då?:
Vi är på väg. Vart är ni?
Vad säger du om någon är dum mot dig?:
Nej jag sa inget :-(

Ha det bra puss<333
//Cassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0