24 dagar kvar!<333

Hej, idag är det Onsdag =P, och jag har varit i skolan (WOW! :O:P) hihi, men efter skolan så var jag med Beccie snäckie, vi hade skoj! <333XD. Vi tränade på geografin tsm, för att jag tyckte att det var så  att träna ensam. Haha, fast vi tränade på lite udda sett, för liksom medans vi tränad så hoppade vi studsmatta ;-P, nu tänker ni säkert ( kan man lära sig på det sättet?) mitt svar är.. tydligen? för att det funkade fin,fint för mig<333. Efter att jag hade varit hos Beccie så gick vi båda hem, asso vi var ju hemma hos Beccie men det är liksom "pappa vecka". När jag kom hem så åt jag "falukorv med mos" mums!<33. Imorgon ska jag ha mitt prov, jag tror att det ska gå bra (hoppas jag). Jag skriver KANSKE sen<333/ Cassandra<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0