23 dagar kvar <333=D

Heeej!, idag har jag varit skolan. Vi hade geografiprov som sagt<3, jag hoppas att det gick bra, men jag är inte klar helt, så jag får stanna inne på rasten och göra klart det lilla som är kvar. Jag blev inte klar för att jag, Farah och Beccie fick börja lite senare för att först skulle vi göra provet på datan, men sen så kunde Ewa inte förklara hur man skulle komma in på provet för att hennes data strulade. Hon sa åt mig och Beccie att gå ner och kopiera 30 st papper av provet istället, men när vi gick ner till kopiarton så hade Ewa givit oss fel kod, så vi ringde Farah, hon gav oss en annan kod, men den var också fel, så Farah kom ner strax efter. Fast alla koder vi prövade var fel, så jag testade setta en siffra före den koden Farah gav oss så då gick det. Sen gick vi upp och då kunde vi gå in på datan (?), så vi hade bara 20 min på oss(!)....
Efter skolan så gick jag hem för att jag skulle till min tandläkare, sen gick vi till lite olika affärer, på H&M köpte jag ett lila linne *nöjd* =D. Sen åkte vi hem. När vi kom hem så var jag för mätt för att äta mat så att jag åt vindruvor och drack juice istället. Ska dra nu pösss!<333//Cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0