22 dagar<333


Hola!, idag har jag varit i skolan...

Sen efter skolan har jag varit med kompisar nämligen

Matildie,Beccie,Emmsie,Aida,Elin,Estela,Rasmus och Sammi.
Vi hade jätte kul iallafall jag XD.
Vi hoppade studsmatta, tog massa bilder (tyvär inte på min mobil:( ), gick runt och skrattade och så, asso med andra ord bara "chillade", hihi.
Efter ett tag så var jag tvungen att gå hem för att jag skulle nämligen äta (hamburgare blev det ).
När jag var klar så gick jag tillbaka till dom, men då så var det bara Beccie,Emmsie & Ellieh kvar<333.
Dom hade varit och köpt jordgubbar och choklad (mumsit).
När vi hade ätit upp så gick vi till skolan för att där skulle vi vara med Rasmus, Estela och Aida sen var vi med dom.
Efter typ en timme så började alla gå hemmot, så jag gick till Elin typ 10 min efter kom min bror och hämtade mig och nu sitter jag här. Har inget mer och säga puss!//Cassie<333

P.S, Jag fick ett koppel och två halsband till hunden, av Elliehs granne för att hon är
SÅ SNÄLL, och för att hennes hund inte passar i det längre. Så nu har jag ett koppel och två halsband men ingen hund:P......  ÄN<333


1.Rasmus 2. Jag 3.Rebecca 4.Estela (där bak) 5. Emma 6. Elin<3333333
(En bild som jag tog från www.bararebecca.blogg.se )<333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0