21 dagar kvar<333

Hur mår du just nu?
Good<333
Har du piercat dig?
typ ett hål i varje öra...
Vem ringde du senast?
Emma<3
Vem ringde dig senast?
Mamma<3
Vem sms:a till dig senast?
Beccie <3
Vem sms:a du till senast?
Beccie<3
Är du hungrig just nu?
Onej!, har precis ätit XP
Vad är klockan nu?
19:47
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?
blogg.se<3333
har du sminkat dig idag?
Yeah<3
Vad har du på dig för trosor just nu? 
Ehm, rosa randiga<3
Lyssnar du på musik just nu?
Nepp
Vad gillar du för musik?
R&N´B, hip hop (asso, musik med lite drag i<3)
Har du fler än 4 linnen?
Aha
Har du fler än 3 jeans?
Mm
Har du fler än 5 tröjor?
Aa
Var brukar du handla kläder ?
Gina tricot, kapphal och H&M
Använder du mascara?
Yeah<3
Andvänder du wax?
nej
Använder du ögonskugga?
ibland<3
Använder du kajal?
Naje!
Använder du hårspray?
Aa ibland
Använder du volymspray?
onej, det har jag så gott om på morgonen ändå XD
Andänder du mouse?
No
Använder du deodorant?
Ja
Använder du parfym?
Ibland<3
Använder du ögonfransböjare?
nej
Noppar du ögonbrynen?
ja det gör jag, fast välgigt sällan
Uppsatt hår eller hängande?
Båda såklart<3
Plattar/lockar du håret varje dag?
Plattar om mitt hår ser miffat ut<3
Duschar du varje dag?
Nej
Smörjer du in hela kroppen varje dag?
ja
Målar du naglarna ?
Sällan :)
Har du det bra hemma?
Ja såklart<3
Har du bra självförtroende?
asso, det beror på vad<3
Hur tycker du att ditt liv är?
Spänande<3
Har du ett bra liv tycker du?
Yeeees
Är du nöjd med din kropp?
bara mina ben :P
Något du vill ändra med din kropp?
typ det skulle ju inte skada att vara smalare<3
Har du bra vänner?
oja, bättre kan jag inte få<3
Du tycker om att va med dina vänner?
Ja, mina vänner betyder väldigt mucket för mig<3
Har du många vänner?
ganska<3
vad heter din bästa vänner?
Rebecca, Elin och Matilda<3
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra?
Få bra vänner :D
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?
Ingen, många säger att jag ser yngre ut (?)
Lovar du att vara helt ärlig?
Ja
Hela ditt namn :
Cassandra ****** ************
Brukar du skratta för dig själv?
Ojah!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hihi, kanske lite<33
Är du nöjd med ditt liv?
Aa
Hur tror du folk som du inte känner uppfattar dig?
Har absolut ingen aning!<3
Är du nöjd med den du är?
Sådär, det finns ju lite saker jag vill ändra på<3
Har du bra självförtroende?
Lite mer än vad jag vill visa<3
Har du en vän du verkligen kan lita på förfullt?
Aa<3
Kan man lita på dig?
Aa, det kan man faktiskt<3
Tror du andra känner att dom kan lita på dig?
vissa<3
Dömmer du folk innan du lärt känna dom?
Det har hänt<3
Brukar du gråta?
Ja, typ en gång i veckan<3
Har du många riktiga vänner som du vet bryr sig om dig?
Jag vet inte riktigt<3
Är du dig själv när du träffar en kille du tycker om?
Nja, lite blygare<3
Tar du mycket kort på dig själv, och är du ofta med på kort?
hihi, ja det är liksom en kul grej<3
Hur snygg tycker du att du är på en skala från 1-10?
jag vet inte<33...
Hur mycket pengar har du på din mobil?
obegränsat (abonemang)
Vad ser du om du ser åt vänster?
Mitt rum :P
Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Beccie, Elin
Hur lång är du?
1,55 - 1,57
vilken är den senaste filmen du sett?
kommer inte ihåg<3
senaste sms i inkorgen:
Okeej..<3
föredrar du att ringa eller skicka sms?
det är lättare att ringa men jag föredrar nog att smsa<3
Icke godkänt i något ämne?
Går i sexan
Mvg i något?
går i sexan
När vaknade du idag?
10:32<3
Vilken är din favoritplats?
hemma hos mormor & morfar<3
Vilken plats föredrar du minst?
Skolan
Hur stor är din säng?
vet ej...
Vad sover du i?
linne & trosor oftast
Hur många kuddar har du i sängen?
4
Tycker du om kinamat?
Njae, inte spec...
Tycker du om kaffe?
Mm lite
Vad dricker du helst till frukost?
te
Kan du spela poker?
japp
Känner du någon med med samma födelsedatum som dig?
Ja
Vill du ha barn?
ja det tror jag väl<3
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska<3
Har du någonsin åkt ambulans?
nej
Föredrar du havet eller en bassäng?
båda
Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder ,smink, skor ,smycken och godis<3
Äger du dyrbara smycken?
nej
Kan du rulla med tungan?
har aldrig prövat XD
Vem är den roligaste människan du känner?
Matilda<3
Vad har du för ringsignal?
Kommer inte ihåg. XD
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej.
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
jul kort:P
Kan du byta olja på bilen?
Nej
Vilken var den senaste boken du läste?
i taket lyser tjärnorna<3
Dansar du i bilen?
Ehm (?), jag brukar inte dansa och
dessutom skulle jag inte fått plats
att göra det :-P
När är var du i kyrkan senast?
i vintras ( skol grej<3)
Hur många hål har du i öronen?
2
Har du någon tatuering?
haha, nej jag får inte göra det än<3
Har du provat droger?
Nej! jag är inte galen heller
Röka eller snusa?
aldrig, hatar båda!
Har du pojkvän/flickvän?
inte just nu<3
Vad är ditt mobil nummer?
det kommer att vara en liten
hemlighet<3
Vad ska du göra ikväll?
Kolla på mello<3
Har du några syskon?
Ja.
Vad är din favorit färg?
 Lila och Svart<3
Hur många bilder har du på dig själv?

Jag årkar inte räkna

KOLLA I DIN GARDEROB

Äger du en rosa tröja?
Ja
Äger du en randig tröja?
Ja
Hur många jeans byxor äger du?
8 men jag tror att typ två är för små

KOLLA PÅ DIN SÄNG
Är din säng bäddad?
Nej
Vad ligger det på din säng förutom täcke och kudde? 
gosse djur och bok
Hur många kuddar sover du med?
4
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke?
mäst vitt<3
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover på?
Vitt


KOLLA I DIN DATOR
Vad har du som skärmsläckare?
Svart
Hur många ikoner har du på skrivbordet?
har absolut ingen aning
Vad har du för bakgrundsbild?
Milton<3
Har du MSN på ditt skrivbord?
Nej


KOLLA I DITT RUM
Har du en tjock eller smal dataskärm?
Smal
Vad är det bredvid dig där du sitter nu?
massa papper och en skrivare
Har du en spegel i ditt rum?
Ja
Vad hänger på dina väggar?
tavlor, en glas sak som jag kan skriva på <3
Äger du ett the Sims spel? 
Ja (mobilen)
Har du en egen tv?
Ja


KOLLA PÅ DIG SJÄLV
Vad har du för tröja?
Adidas
Vad har du för byxor?
Jeansleggins
Hur har du håret?
Toffs
Vad har du för smink på dig?
Mascara
Hur mycket är klockan nu?
20:37


Lista

1. DITT ROCKSTJÄRNENAMN:(första husdjur & nuvarande bil),

Cissi opel


2. DITT SKURKNAMN:( favorit glass smak, favorit kaka)

päron singoalla


3. DITT PILOTNAMN:(första bokstaven i förnamnet, första tre bokstäverna i ditt efternamn)

cgia


4. DITT DETEKTIVNAMN:(favorit färg, favorit djur)

Lila hund och häst


5. DITT TV-SÅPA NAMN: (mellannamn, stad där du föddes),

hemligt


6. DITT STARWARS NAMN: (tre första bokstäverna i ditt efternamn, två första bokstäverna i ditt förnamn),

giaca


7. SUPERHJÄLTENAMN ("den/det" + en färg, favoritdricka),

den lila fanta


9. DITT NAMN SOM VÄDERPRATARE PÅ TV: (din 5:e klasslärares förnamn, en stad som börjar med samma bokstav),

 Ewa Eskilstuna


10. SPIONNAMN: (din favoritårstid/månad, en blomma).

Sommar ros


11. SERIEFIGURSNAMN: (favoritfrukt, ett klädesplagg du har på dig nu + "ie" eller "y")

mandarin jeansleggins y


12. HIPPIE NAMN: (vad du åt till frukost, ditt favoritträd)
macka björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0