21 dagar kvar<333


Hej!,
 idag har jag bara velat stanna hemma för att jag kommer nästan inte att vara hemma på tre dagar nu.
För imorgon ska jag till grönan och kommer hem åtta,
i övermårgon så ska jag på klassresa och sova över,
 på tisdag så kommer jag hem runt tio på kvällen.
Och jag är liksom en mamma gris :$,
hihi,
så det är därför jag har valt att vara hemma<3.
Idag har jag & mamma varit i affärer nämligen stadium,
rusta,din sko,elgiganten, nån sport affär(?) och willys,
sen åkte jag & mamma och tvättade bilen,
det var jätte kul<3.
Sen åkte vi hem och åt kebab-hamburgare (mums),
sen satt jag mig vid datorn.
Det var allt måste gå nu för att jag ska se på mello<3// C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0