2 veckor och 4 dagar kvar!<333 (hemma från Åland)

Hej!,
igår kom jag hem från en sjuk kul resa,
som jag inte kommer att glömma på ett bra tag!.
På morgonen gick jag upp 05:20, sen gjorde jag mig i ordning,
gick till Elin 05:55. Sen åkte vi och hämtade upp Aida & Estela.
Efter det körde Elins pappa oss till busshålls platsen, sen åkte vi
buss till "Grisslehamn", vi satt i bussen 2 timmar,
i början var det lite lång tråkigt men sen så rullade bara tiden på.
Sen tog vi båten över till åland. Sen var det bara att gå en liten stig,
sen så var vi framme i vårt pytte lilla hus, som vi fick till stuga :P.
Det var jätte kul där.
Idag har jag träffat min nya klass jag hamnade i klass 7A :P,
det käns konstigt för att jag vill verkligen INTE delas upp från
mina nuvarande klassisar, kanske är det bara jag som överdriver (?).
Jag skulle inte klara av att gå i den klassen om det inte hade varit för
Rebecca.S, Elin.D,Miranda och Emma. J. Jag årkar inteskriva mer puss!<333

På båten <3


Havet :P


Jag <3

'
Jag igen ;P


Våran stuga ( trång va?!)<3



Min säng<3


Estela sötnos<333


Visst ser jag plågad ut..
Bilder innan vi skulle äta<33

Några bilder Emma tog<333

Bilder från "vildsafaritt"<333, det var så kul.
sen paddlade vi lite senare också, tyvär har jag inga bilder på det<333

några ägg Ibbe hittade på stranden dagen där på<333

Bilder från idag på rasten<333
Ha det bra alla! // Er Cassie<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0