17 dagar kvar<333/ Estela, Fatima & Elin

Hellou!,
nu sitter jag här med Estela, Elin & Fatima,
dom ligger i sängen, kollar på tv och pysslar med Elins nya mobil:).
Vi ska typ... ut?, jag vet inte.
Det är jätte kul här.
Haha, nu sitte dom och tar kort.
Asso, jag har typ inget att skriva men jag ville bara säga att jag lever :D.
Nån dag den här helgen så kanske vi ska åka och hälsa på min lilla puppy,
Elin ska följa med det ska bli skoj. Jag har lovat Elin's pappas kompis/Granne
att jag ska ta massa kort på honom. Jag har liksom lovat :). Hihi, mm, men
jag vet att jag bara pratar om honom, men jag vill verkligen ta hem honom.
Jag har inget mer att berätta så ha det bra på er alla!// Cassandra♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0