16 dagar kvar/ test<333

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET!!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken...?


OM JUST DIG..

namn: Cassandra

bor: Stockholm
smeknamn: Cassie
intressen: kompisar, ridning & djur
skola: i stockholm

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
saknat någon:
yes
ljugit för någon: nja, inte vad jag kommer ihåg? men det har jag nog säkert
ångrat något: Ja
svikit någon: Nepp, i alla fall, inte vad jag vet.
känt dig sämst: lite
gråtit: Aaa
skrattat: Haha, ojah<33
varit sjuk: nej
varit utomlands: ja (Åland) 
träffat någon som du chattat med på datorn: nej, jag har ingen MSN :(

KÄNSLOR..

skrattar du ofta:
Hihi, aa såsklart<3
känner du dig just nu: Bra
hur har du mått den senaste tiden:  Helt ok
tänkt på självmord: neeeeeeeej, absolut inte!
har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: Haha, ja ;)

KÄRLEK!
ska en kille vara lång eller kort:
lång
funnit kärleken denna månad?: nej :(
blir du lätt förälskad: ja , men inte förälskad, bara lite små kär..
är du kär i kärleken: Kan man vara det?
tror du på ett föralltid: yes
är du förälskad just nu: nej, bara lite små kär
hur många har du varit tillsammans med denna månad: ingen
har du blivit sårad av kärleken: ja
vilken sorts killar gillar du: Långa,söta,roliga,blonda med blåa ögon<3

UTSEÉNDET PÅ DIG..
brunett eller blondin
: brunett
Ögonfärg: bruna
långt eller kort hår: mitt i mellan
snygg eller ful: mitt i mellan
Nörjs över dig och ditt utseénde: lite
Har du långa naglar: onej!
sminkar du dig: ja!
varför, är du inte vacker utan: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0