13 dagar kvar/ Måndag / Idrottsdag <333

Hellou!,
ursäkta att jag inte har skrivit på några dagar.
Igår så var jag och hälsade på min älskling,
som ni säkert ser på min header, eftersom
att det är nya bilder. Ni ska bara veta hur stor
han har blivit, han är så söt. Elin följde med,
hon blev fäst i en annan valp där, nämligen
tjejen, hon var lite klumpig tyckte jag :P,
asso hunden, inte Elin! haha.
För att hunden som jag kallar "Nayomi"
skulle kliva ner från Elins knä så börjar
han gå på händer?, fast sen så ramlar
han över med bakbena, men det gick så
bra så, för Elin tog så bra hand om Nayomi.
Elin hade ingen tjans att fråga sin pappa om
hon kunde få den, för att hon var nämligen såld :(.
Haha, jag hitta också en annan valp som var jätte
gullig jag kallar honom "Ludde", han var inte riktigt såld
än, men jag vill ha Milton, för att som jag sa förut så är det
ngt spec med honom, och Ludde han var lite för busig tycker jag.
Idag har vi haft idrottsdag, det var så där :S, jag är inte så specielt
intresserad i sport. Vi slutade kl 13:00 <333. När jag kom hem så
duschade jag (skönt), hihih. Nu sitter jag här och skriver.
Har inget mer att säga så ha det bra<333// Cassie ♥

Milton♥ :D

Diva, deras mamma, hon är mkt sötarei verkligheten!<3


Ludde<3, han ligger i mitt knä<333

Milton och hans bror som jag kallar "Nalle"

Nayomi, hon ligger i gräset och sover<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0