11½ dagar kvar/ onsdag<333

Heeeej!,
idag har jag varit i skolan, efter skolan så var jag med Elin,Aida & Beccie, vi hade super skoj!. Iallafall jag, haha,!.
Jag typ flummade hela tiden :P, jag fick skrattanfall när vi var på min baksida, haha,
för att vi har en orange sak som fyra sitter på och man åker runt, runt, runt, haha, a men Beccie
& Elin gjorde fart och så flög Aida av, eller hon flög inte, hon höll i saken man satt på medans hon
släpades på marken, haha, jag kunde inte få fram ett ord, jag bara stod där och garvade och pekade på Aida (?).
Sen gjorde jag och Elin fart, dom hade kommit upp i en hög fart så slutade vi att göra fart, då fick Elin för sig att hon skulle gå ut från mitten medans dom snurrade, så hon fick trä grej i huvudet och på rumpan, jag såg inte vad som hände men jag hörde smällen, och även dår så garvade jag(?). Vid åtta tiden så gick alla hem, nu har jag gjort en bakrundsbild till min data, hihi, det är på Milton<3. Jag gjorde den på www.picnik.com. Det var allt ha det bra och God natt<33 ZzZzZzZ


så här ser den ut fast större<3


                    Lista

Dagens mat: (skolan)ris med kyckling (hemma) blodpudding
Dagens snällaste: Beccie
Dagens roligaste: Matilda &  Martin
Dagens sötaste: Elin
Dagens klumpigaste: Jag ,Aida & Elin
Dagens smsande: Martin, Estela, Elin, Aida & Matilda
Dagens tankar: Milton och en kille
Dagens sjuka: Rebecca. E, Fatima & Arelis
Dagens otäckaste tanke: Döden
Dagens kille: Hemligt

Ha det bra!//Cassie<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0