Varit på stranden igen ^^)<333

Heeej !,
har varit på stranden igen,
glömde tyvär min mobil hemma
så inga bilder ^^/.
Aja, jag var där med samma personer.
Vi var där i fem timmar , haha.
Vet ni där vi var så fanns det ett hopptorn.
Aa, och det var JÄTTE många på en gång
och alla sprang fram och tillbak flera gånger,
vissa gånger så tippa den bara lite,
men en gång så ramlade allt över det var bara tjedjer
som höll fast hopptornet, asso den stog på vatten.
Haha, och när den tippa så hoppade tiieep alla ner i vattnet
liksom på varandra, haha.
Aa och efter ett tag så kom polisen så då gick alla av från tonet och bryggan.
Andra simmade ut och hämtade vita skivor som hade åkt upp från vattnet, haha.
Det var ganska roligt att se på ^^), haha, jag vet jag är ond ^-.-^ Y.
Aja när vi åkte hem så fick jag slusch sen så åkte vi hem och åt.
Jag åt lövbiff med lök , potatis och sallad *gott*
Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0