Varit med Elin T <333

Heeej,
en minut efter att jag hade lagt upp bilderna så ringde det,
min bror svara och han gav luren te mej, det var Elin hon undrade om om vi kunde gör något.
Jag sa att jag skulle ringa henne efter maten, aa, och då gjorde jag det.
Fast jag var tvungen att duscha innan jag skulle vara med henne.
Aa, när jag hade duschat klart ringde jag henne då möttes vi i skolan,
vi satt oss på en bänk och pratade i 20 min sen drog vi hem till henne.
Haha, det var jätte kul hon visade allt hon hade fått jag gillade bäst adidasen :*.
Sen satt vi oss vid datorn och kollade bloggar, spela lite och gjorde en film den
blev inte helt klar men jag tyckte den var ganska rolig.
Vi ska fortsätta någon dag :),
Jag kom hem för 20 min sen.
Nu ska jag läsa bloggar och spela lite puss skriver sen /

Kommentarer
Postat av: ELIN T ♥

hahaha aah cassie filmen var faktiskt ganska rolig!! vi hörs ring om när du kan fortsätta:)



hejdå CASSIGUMM =D

2009-08-09 @ 10:00:45
URL: http://elintheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0