Taget av Elin ^^$ ( jag vet Elin FY PÅ MIG ! )

Brukar du komma i tid:  Eller typ när alla precis har gått in :P
Vad hade du i din mun senast: Coca cola
När mår du bra: När jag är med mina vänner & är utomlands med familjen ^^D 
När blev du fotad senast: Idag på stranden :)
Hur känner du dig nu: ganska trött , haha , lång dag på stranden det är utmattande
Kan du laga mat: Ehm, om man kallar köttbullar, pannkakor , mackisar och nudelsoppa mat så ja ^^)
Vad pluggar du: Just nu är det sommarlov, haha. 
Vad tycker du om fötter: Haha !, vilken fråga. Jag tycker väll inget om dom , haha. Gillar INTE dom som stinker euw.
Är du smart: Ibland, haha, men jag är mer smart men när jag är med mina kompisar så är jag ÄCKTA dumhuvudet !
Vad har du på dig: kjol & linne
Är du aktiv i skolan: Haha, ehm sitter jag inte bredvid Beccie så ja, haha, ta inte illa upp beccie men jag garvar och babblar för mycket då, haha, fast det vet du redan ^^P
Vad saknar du: En data, min Beccie Boo ( hon är i norrland ) & vara utomlands i ett varmt land :D och lite till
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg
Var det pinsamt att svara på det: Haha, ehm, jag svarade inte riktigt på frågan.
Hade du en bra kväll igår: Haha, aa, då va jag och grilla :DD
Din favoritdryck på morgonen: ALWAYS LÄSK, haha, annars juice
Vad ska du göra i sommar: sola , bada och fira min födelsedag :)
Är du nöjd med ditt liv: javisst
Vad vill du jobba som:  jag vene
Har du tråkigt just nu: Haha, onej :D
Vad gör livet värt att leva: Failj & vänner ofc
Vad i livet ångrar du: massa saker
Är du musikalisk: Onej !
Vad lyssnar du på för musik: R&B
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Ehm, sulle knappt komma på tanken
Är du bortskämd: Ehm, ja :$
Är du trött: Aa, lite
Vad gör du imorgon: Sola & Bada ! ^^D 

Din första
Operation: Mina polyper 
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Beccie :)<3
Första priset: En  medalj från handbollen :)
Första sporten du började på: handboll
Första husdjuret: fisk, skratta inte nu, jag måste säga hund för att min fisk dog efter två dagar (råka mata den för mycket )
Första semestern: Kommer inte ihåg
Första konserten: Har aldrig varit på en
Första kärleken: Rasmus ( inte nån i vår klass eller förra, han är ett år äldre )

Favoriter:
Filmer:  Många
Tvprogram: Paris Hilton, vetrinärsprogram, 2 ½ men, byggprogram & massa annat
Musik: Massa olika
Drink: X.ray ( kommer ni ihåg beccie och Elin ? ) & läääääsk
Kroppsdel (på kille): ögonen
Sport: ridning, fotboll & innebandy
Plagg: shorts & linne
Skola: Min skola
Bok: Tiieep linaskvällsbok

Just nu:
Äter du: Inet
Dricker du: Cola
Ska du: Kolla bloggar
Lyssnar du på: Sofijah - horungar
Väntar du : bättre tider, nej men jag vene tiieep inget.
Tittar du på: Dataskärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon '.'
Kramar eller kyssar: kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig
 /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0