Tillbax från stranden :*<333

Heeeeello bloggen !!,
idag var det min femte dag på stranden :),
fast idag träffade jag konstigt nog Elin T & Matilda,
haha.
Jag som alltid brukar va på flaten ensam.
Fast jag var inte med nådon av dom, haha,
jag var med min bror han var med idag :D.
Haha, lite tvång bara men resten gjorde han frivilligt.
Jag var inte med Matilda för att hon hade någon blond
tjej hon var med haha lite bly förstår ni.
Jag såg dom komma men sen så kollade jag inte åt deras
håll, haha, höll på med Milton.
Dels för att mamma och jag hade kul.
Så jag vet inte vad dom gjorde men ni kan läsa det på hennes blogg.
Elin T träffa jag när jag & min = " A ", gick och köpte sluch haha.
Hon skulle tiieep hem eller någat aja whatever ska tiieep vara med henne ikväll,
tror jag.
Men vet ni, haha, A skulle ha en cola sluch och jag en pationsfrukt så jag ba två sluch
cola & pationsfrukt, aa och då fick vi ställa oss åt sidan och vänta.
När första sluchen kom så var det blandat då tänkte jag att han hade missuppfattat
så jag ba : Jag skulle ha två sluch ?
han ba : Aa, vänta lite
A ba : Cassie ha inte så brottom ..
Jag ba : Men A***  vi får blandat :$
jag råkade säga två sluch cola & pationsfrukt ..
är det ok ?.
Han ba : Aa det är lungt ..
Jag ba : snacka om att jag är en stor fet klant !
Han ba : det var du som sa det
Jag ba : bla,bla,bla !.
haha.
Aja vi kom hem för en halv timme sen.
JAG HAR SÅ ONT I ANSIKTET !!!; JAG ÄR BRÄND PÅ NÄSAN, PANNAN & UNDER ÖGENEN !!
AJ AJ AJ !.
Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0