Tagen av Matilda ♥

ÄR DU?
1. Är du handikappad? - Nix
2. Är du fet? - nja inte fet men mullig
3. Är du smal? - hehe, inte precis
4. Är du en sportfåne? - Ehm .. lite
5. Är du rolig? -  Alltid :D
6. Är du sjuk? - Onej !
7. Är du feg? - Never
8. Är du törstig? - nej, bara lite sugen :)
9. Är du 15 år? - nej , inte än :)
10. Är du rik? - jag är långt ifrån rik :/
11. Är du fattig? - JAg är långt ifrån fattig :)
12. Är du smart? - Nja, inte så men ganska ofta :)
14. Är du retsugen? - haha, alltid :D 
13. Är du shoppingsugen?  - Ojah !
15. Är du saknad av någon? - Aa, eller hon säger det iallafall ^^/ 

TIO SKULLE/KAN:
1. Skulle du vilja vara längre? -  Jaaaaa !, Elin mobbar mig för det 24/7, höhö ^^]
2. Skulle du vilja väga mer? -  Nej min vikt är pörfa !
3. Kan du vifta på öronen? - Jag vene ska prova .. NEJ, dom rör sig inte äns !
4. Kan du slicka dig på näsan? - Jag har för kort tunga, det mobbar Beccie mig för ^^)
5. Kan du sätta ögonen i kors? - LÄTT !
6. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Jag kan inte äns sluta prata när jag har tandställningen i munn för när jag gör det hör ingen vad jag säger :/
7. Kan du vara på en fest utan att dricka - ja
8. Kan dina vänner lita på dig? -  Hihi, vissa ^-.-^Y.
9. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Hihi, om jag kan ! :D
10. Kan du suga? - wtf ?

FEM ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan? - tungan :)
2. Vara seriös eller rolig? - rolig !
3. Brinna upp eller drunkna? - drunkna :/
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar :*♥
5. Bögporr eller Lebbporr? - men hallå , va fan inget !

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? - jupp ^^
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? - jag vene 
4. Soligt eller regnigt? - Soligt
5. Är du uttråkad? - Never ^^D

OM MIG:
1. Hur mycket är klocka just nu? - 00:27
2. Vart vill du bo? - i grekland :*<3
3. Vad gillar du? - Att vara med Beccie Boo & Ellieh samtidigt
4. Vill du gifta dig? - Nepp
5. Är du kär? -  Hihi, jaa , eller kär och kär men gillar lite :$ 
6. Favoritårstid? - sommar !!!

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? - noup !
2. Blivit kramad? - Haha, aa :)
3. Känt dig fånig? - aa, lite <3
4. Saknat någon? - nepp ^^
5. Ljugit? - nja kanske någon vitlögn

DU:
Namn: Cassandra :*
Längd: 156
Skostorlek: 36 - 37
Nuvarande hårfärg: nötbrunt
Personlighet: att vara mig :) 

ALLMÄNT:
Är du kär i någon?: Lite :$
Använder du droger?: nej
Vad är du rädd för?: döden & mörkret
Gillar du att tvätta?: never in my life

ÄR DU:
Trött ?: /
Pojke?:
Alltid ^^P
Emo?:  Noup, så fall är jag mer åt andra hållet
Störd? inte dtörd men trög :D
Söt? : lite , iallafall mina ögon när dom glittrar :) ( egoist JAVISST ! )
Hungrig?: Haha, alltid
Kåt?: långt ifrån !
Kort?: nej jag är en liten pyssling jämfört med andra ! ( ursäkta till dom som är koratre )
Svarthårig? Nej, men har velat vara :)<333
/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0