Stranden :)))) ! <333

Heeej ! ursäkta att jag inte skrev imorse var jag befann mig eller vart jag skulle .
Ni måste ha varit såååååååå oroliga ! :o, haha, skoja fast det fattade ni nog ^^).
Idag har jag varit på stranden med mamma, Milton och mammas kusin, haha.
Det var hur skönt som hälst !, det var såååå varmt ^^D.
Milton träffade en annan hund som var jätte gullig ( tycker jag ^^P. Ska
visa en bild på ett ungefär hur den ser ut,  FY PÅ MIG JAG S`KA TA FRÅN GOOGLE ^^O)

Så här såg den ut ( jag vet va vissa av er kan tänka om den, haha,
jag tycker att det ser ut som om den har sprungit in i en vägg ^^S, haha.)
När den andas låter det som om den snarkar, det var någoting med näsan
som gör så att den rasen låter så.
Det är en " Fransk bulldogg ", den som vi träffa hette Betty, hihi, hon
var jätte snäll ^^).
Idag ska vi äta pannkakor för den som vill veta,
jag ÄLSKAR PANNKAKOR för den som ville veta det ^^P.
Nu ska jag läsa lite bloggar Puss ! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0