Sorry mina underbara ! ♥

Föööörlåt meeeej !,
jag glömde att skriva när jag kom hem.
Jag stannade utanför en timme med Milton
för att Leo var där :D, dom lekte lite.
Hihi, dom är jätte söta tillsammans FÖRUTOM
när dom gör dominans beteende !, haha,
då menar jag liksom juckar och så :P.
Aja, men dom som äger honom bruckar jag
sitta och prata med :), och ibland vara med dom
brukar komma och plinga på och så :).
Det är en pojke och en flicka, flickans mamma
och mammans pappa brukar jag prata med.
Som ni säkert förstår så är jag med barnen.
Pojken är ca 9 och flickan är ca 8 ( ni tänker säkert VILKEN ålders skilnad )
.
Skriver kanske ett inlägg till sen Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0