Precis kommit hem från stranden.<333

Heeej,
idag har jag varit på stranden med samma personer och samma hund som alla andra tre gångerna.
Idag har jag blivit brun ^^D, haha, det är för att jag råka somna på stranden, haha, jag snarkade
rätt så högt tiieep som att prata i en vanlig ton.
Gissa va pinsamt !!!, haha, vi hade några ungdomar bredvid oss, jag tror inte att dom hörde men kanske ^^S.
Haha, jag, mamma & "M" m ( mammas kusin, vågar inte fråga om jag får sätta ut hennes namn ^^$ ),
vi hade SÅ roligt på Miltons bekostnad, haha !.
Vi satt på en handuk och knöt den runt halsen, haha, han skulle föreställa "supermannen" eller
i hans fall så "superhunden".
Ni ska få se bilder sen ^^).
Idag var vi där i nio timmar ^^o, snacka om att jag kommer att sova sött i natt ^^D.
När vi skulle gå hem så fick jag en slusch faktist den goaste jag NÅGONSIN har
smakat nämligen " pationsfrukt " , det saftar i mun av att bara tänka på det.
Ska strax äta det blir köttbullar, pommes, stekt potatis & sallad.
Ooooh jag är SÅ hungrig !.
Ska ladda upp bilderna nu ^^)
så kolla in snart igen ^^D
Puss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0