Hihi en rolig dag :D !<333

Heeej, idag har jag varit
lite i stan med mormor, m & mamma.
Sen åkte vi till Centrum och där fick jag
veta att jag skulle få ett " love me hate me "
linne till min födelsedag :D,
haha.
Jag tjatade om att jag ville köpa det sen
så var dom tvungna att säga att dom redan
hade köpt det ^^p<3.
Sen fick jag ett par nya skor ^^D, hihi,
jag är jätte nöjd :),
och så fick jag ett linne från Gina fast det ska jag
få till min födelsedag, haha.
För annars får jag ju knappt något att öppna.
Sen köpte jag presenter till min älsklingar :D.
När vi kom hem så åt vi ... tiieep något, haha.
Vet inte vad det heter men det var JÄTTE GOTT ! :*.
Efter det så somnade jag, sen väckte dom mig,
det var fika :), strax efter det ringer telefonen.
Det var Elin för fan :D !, haha, det var så jäkla
roligt !.
Vi garvade HELA tiden :D,
jag gick hem runt halv elva, elva :/.
Aja, jag ska tiieep vara med henne imorgon
också :D.
Puss på er ska lägga mig och läsa jag är DÖ trött
puss ! /

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja det har jag kan du fixa en ipod på bloggen till mig? Jag saknar dig med <33 :)

2009-08-12 @ 17:28:23
URL: http://sofiesgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0