Beccie is back ! :D <333

Heeej,
idag har jag handlat presenter åt min älsklingar.
Efter det så åt jag vi 3 - 4.
Sen var jag med Beccie :D,
efter det skulle vi vara med elin och många andra
men dom var hos Elin och kollade på film och vi hade
verkligen INGEN lust !.
Innan det så satt vi i skolan och pratade ut om allt,
hur mysigt som helst tiden bara flyter förbi när vi pratar.
Vi gick och plingade på Elin T, för att hon och jag skulle
vara vid 6 - 7 tiden men jag hade glömt det :S.
Sen gick vi till skolan och spelade kort.
Efter ett tag började det små regna så vi gick te mig
men ingen var hemma så vi satt i trapphallen och höll på att öppna fönster
det gick åt skogen :P.
Sen så kom mormor, mamma, M & Milton hem då gick vi in på mitt rum,
spelade mer kort lyssnade på musik och så.
Vid nio gick Elin hem hon skulle tiieep städa sitt rum eller nått.
Efter det flummade jag och Beccie SOM VANLIGT :).
Vi åt kakor , vindruvor , näktariner och drack en saft som BARA
jag och Beccie gillar.
Vi pratade och bara hade roligt :).
För er som inte vet fyller jag år imorgon
så grattis te mig ! :*.
Hej då puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0